دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1403 - 08:30

مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و فولاد|از برخورد خونین با هافبک فولاد تا چشم متورم مدافع استقلال/ممانعت از کتک‌کاری مربی فولاد با هاشمی‌نسب! +تصاویر

مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و فولاد|از برخورد خونین با هافبک فولاد تا چشم متورم مدافع استقلال ممانعت از کتک‌کاری مربی فولاد با هاشمی‌نسب! +تصاویر
درگیری بازیکنان و مربیان تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان در آخرین بازی دو تیم جای تعجب داشت.
کد خبر : 910783

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

در آخرین بازی دو تیم در ورزشگاه شهدای فولاد به تساوی بدون گل بسنده کردند. دو تیم تا به حال ۵۴ بازی برابر هم برگزار کرده‌اند که ۲۸ بار استقلال و ۱۲ مرتبه فولاد پیروز شده‌اند و ۱۴ بازی هم با تساوی خاتمه پیدا کرده است. حواشی آخرین رویارویی آبی‌پوشان پایتخت و سرخپوشان خوزستان به شرح زیر است:

*هواداران استقلال پیش از آغاز بازی، جایگاه خود را پر کردند و به تشویق آبی‌پوشان پرداختند.

*طرفداران فولاد هم برای حمایت از تیمشان در ورزشگاه شهدای فولاد حاضر شده و بازیکنان این تیم را تشویق کردند.

*تعدادی از کودکان سرطانی در ورزشگاه حضور پیدا کردند و از سوی بازیکنان هر دو تیم مورد حمایت قرار گرفتند.

*بازیکنان فولاد پیش از شوت آغاز بازی به سمت نیمکت استقلال رفته و با جواد نکونام سرمربی سابق خود به خوش و بش پرداختند.

*پس از خطای علی شجاعی بر روی آرش رضاوند، بازیکنان استقلال بابت خطا‌های متوالی مدافع فولاد به سمت شجاعی رفت و دو بازیکن با هم درگیر شدند. داور نیز به شجاعی و رضاوند کارت زرد نشان داد.

مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و فولاد|

*شجاعی در یک صحنه نیز با امید حامدی فر وارد چالش شد که این موضوع واکنش هواداران استقلال را به همراه داشت و به سمت بازیکن فولاد اشیای مختلف مانند بطری آب پرتاب کردند.

*به دنبال تکرار خطا‌های شجاعی در صحنه خطا روی حردانی، نیمکت استقلال اعتقاد داشت که این بازیکن باید کارت زرد دوم را بگیرد، اما داور چنین نظری نداشت.

*روی ارسال یک توپ به روی دروازه فولاد، سینا مریدی در برخورد با یکی از بازیکنان استقلال به شدت از ناحیه ابرو و پیشانی آسیب دید و صورت او خون آلود شد. پس از این صحنه، مریدی به شدت معترض بود و در شرایطی که به سمت نیمکت تیمشان می‌رفت، دائما با عصبانیت مشغول فریاد زدن بود که داور زننده ضربه را اخراج نکرده است.

مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و فولاد|

*ایمان سلیمی در یک صحنه دچار مصدومیت شد ولی به بازی برگشت. در نهایت او در دقیقه ۴۲ قادر به ادامه مسابقه نبود و جایش را به کوین یامگا داد.

*بازی در نیمه دوم با تأخیر آغاز شد. ناظر بازی به دلیل برخی اتفاقات در استادیوم، مانع از شروع مسابقه شد.

*در پایان بازی بین مهدی هاشمی نسب مربی استقلال و نادر غبیشاوی مربی دروازه‌بان‌های فولاد درگیری لفظی شدیدی پیش آمد و اگر مداخله اطرافیان نبود کار به درگیری فیزیکی می‌کشید. در نهایت کمیته انضباطی فدراسیون غبیشاوی را دو جلسه محروم و ۴۰ میلیون تومان جریمه نقدی کرد. هاشمی نسب نیز دو جلسه محروم شد (که یک جلسه آن تعلیقی بود) و ۲۶ میلیون تومان هم جریمه پرداخت کرد.

*باشگاه استقلال ساعتی پس از پایان دیدار با انتشار عکسی از ایمان سلیمی که ابروی وی بر اثر برخورد به طور وخیمی باد کرده بود از بازیکن خود حمایت کرد.

مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و فولاد|

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته